Ha van igazság, hol van?

Hittem az igazságszolgáltatásban...

Hittem az igazságszolgáltatásban...

Bemutatkozásképpen néhány gondolat magamról

2019. február 20. - kertesz.agnes

Én Kertész Ágnes vagyok, huszonkilenc éves. Erdélyben, Székelykeresztúron születtem, ott nőttem fel. Kiegyensúlyozott családi légkörben nevelkedtem. Már kisgyerekkorom óta fontos szerepet töltött be az életemben az egyház, az ifjúsági élet megszervezése, az önkéntesség és a jótékonykodás. Középiskolámat a székelykeresztúri Berde Mózes Unitárius Gimnáziumban végeztem, majd Kolozsváron tanultam tovább egyetemen. Előbb szociológia szakon végeztem, majd a nemzetközi kapcsolatok mesterképzésen, a Babes-Bolyai Tudományegyetemen.

12 éves korom óta az Országos Dávid Ferenc Ifjúsági Egylet tagja voltam, ahol a ranglétra összes fokát megjárva, a szervezet társelnökének is megválasztottak 20 évesen (azt hiszem, hogy reformátusként én voltam az első, más felekezetű elnöke a szervezetnek). Büszke egyletes voltam (és a szívemben ma is az vagyok)!

 

                              

A bejegyzés trackback címe:

https://nyiltlapokkal.blog.hu/api/trackback/id/tr7114637894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása