Ha van igazság, hol van?

Hittem az igazságszolgáltatásban...

Hittem az igazságszolgáltatásban...

Anyák napja anya nélkül

Ellehetetlenített anyák napja

2019. március 31. - kertesz.agnes

Minden évben az óvodában anyák napi ünnepséget szerveznek. A lányom néhány hónap múlva elkezdi az iskolát, de még egyetlen egy óvodai anyák napi ünnepségen sem vehettem részt. Nem azért, mert elfoglalt voltam, vagy nem érdekelt. Nem is azért, mert elutaztam, csupán azért, mert a rendszer nem teszi lehetővé. Ha az embert beskatulyázzák, akkor az mindent von maga után. Ezt jól kitalálta a gyerek apja, és már biztos vagyok abban, hogy megtervezte ezt előre, és lépésről lépésre mindent megszervezett, hogy engem hogyan iktasson ki a rendszerből. Mit ne mondjak, az IQ-ja, a sátáni gonoszságával egyenes arányban van.

A lányom az óvodát édesanyám nevelése alatt kezdte el. Akkor kéthetente találkozhatott a gyerekkel mindkét szülő, így mivel édesanyám sosem szegte meg a kapcsolattartási szabályokat, az első óvodai anyák napi műsorra sajnos csak a nagymama mehetett el. A kapcsolattartáson beszámolót, verset és virágot is kaptam ajándékba anyák napjára, de biztosan nagyon vegyes érzelmekkel telt a gyermekemnek az első óvodai anyák napi műsor anya nélkül…

A második anyák napi műsorról sajnos nem tudok semmit. Az apa 2017 novemberében ahogy átvette a gyermeket, azzal a lépéssel teljesen kizárt engem a gyermek életéből, és a gyermek életéből is engem. Még az óvoda is elzárkózott a megkereséseimtől, mert utólag kiderült, az apa olyan hazugság-áradatot zúdított az óvoda dolgozóira, hogy ők az alapján telesen elzárkóztak. Így nem tudom, hogy mi történt a második óvodai anyák napján...

A harmadik anyák napi műsor már közeleg. Apa új óvodába íratta be a gyereket, így új hazugság-áradatot tudott indítani. Miután kiderítettem, hogy hová járhat a gyerekem óvodába (természetesen ezt is titkolta az apa előlem), felkerestem az óvodát és mindent elmeséltem nekik. Ők már nyitottak felém, és próbálnak együttműködni – vagy legalábbis ez a látszat.

Az oviban szívszorítva közölték velem, hogy náluk az anyák napi műsor nagyon bensőséges, és minden anyuka ott van. Közölték, "ha anya nem tud eljönni, akkor inkább aznap a gyerek se jöjjön oviba." Kínomban nevettem egyet. Majd elszorult hangon annyit tudtam mondani erre, hogy esélytelen.

Beszélnek ez ügyben az apával is, hogy egyezzen bele, hogy anya eljöhessen, vagy találjanak ki valamilyen megoldást… Én már sajnos előre látom, hogy mi fog történni… és Te, kedves olvasó, aki követed a történet szálait, Te is tudod, hogy mire lehet számítani… - de erről majd az anyák napja után beszámolok...

-->

A bejegyzés trackback címe:

https://nyiltlapokkal.blog.hu/api/trackback/id/tr9714724823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása